RODO logotyp epuap logotyp bip       flaga pol flaga niem flaga ang flaga wloska
banertop_1b.png
banertop_2c.png
banertop_3a.png
banertop_4b.png

banertop ramka

home ico

spotkanie zusZachęcamy do udziału w spotkaniu organizowanym przez Inspektorat ZUS w Bydgoszczy, które skierowane jest do Przedsiębiorców i Biur Rachunkowych.

 


Spotkanie odbędzie się w środę, 18 września 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Koronowie, sala konferencyjna nr 27, ul. Farna 24, według poniższego programu:

- godz. 8:00 -  rozpoczęcie spotkania / przedstawiciel Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy,

 

- godz. 8:15 - Możliwości skorzystania z preferencyjnych składek dla prowadzących pozarolniczą działalność

 

1. „mała działalność" w kontekście problemów i sposobu ich rozwiązywania ze szczególnym uwzględnieniem:


• terminu dokonania zgłoszenia
• sposobu obliczania podstawy wymiaru składek
• potrzebnych dokumentów

 

2. „ulga na start"


• od kiedy obowiązują przepisy dotyczące „ulgi na start" i jak długo
• czego dotyczy „ulga na start"
• kto może skorzystać z „ulgi na start"
• wymagane formularze

 

- godz. 8:35 - Ulgi i umorzenia dla prowadzących działalność pozarolniczą

 

1. Rodzaje pomocy w spłacie zadłużenia jakie może zaproponować ZUS.
2. Niezbędne dokumenty przy ubieganiu się o rozłożenie na raty należności z tytułu składek, odroczenie terminu płatności. Gdzie i w jaki sposób złożyć dokumenty.
3. Korzyści jakie płatnik zyskuje po zawarciu z ZUS ugody.
4. Możliwość złożenia wniosku o ulgę.

 

- godz. 8:55 - przerwa kawowa- w przerwie zakładanie profili na platformie usług elektronicznych


• Poczęstunek: kawa, herbata, paluszki, cukierki, ciastka - zapewnia organizator

 

- godz. 9:10 – e_Akta - Zmiany w zasadach przechowywania akt pracowniczych


1. Prościej, taniej, mniej zaświadczeń- omówienie zalet.
2. Omówienie terminów dotyczących przechowywania akt.
3. Co musisz zrobić aby akta przechowywać krócej.
4. Dokumenty, które trzeba złożyć


- godz.9:30 - panel dyskusyjny, umówienie uczestników na spotkania z doradcą w sprawie indywidualnej wizyty w sprawie e_Akta


- godz. 10:00 zakończenie spotkania

Kalendarz wydarzeń

 bg kal W gminie  bg synCentrum Kultury Synagoga

650lat Koronowa

650 lat koronowa baner

esesja

Partnerzy

  • logo p1
  • logo p2
  • logo p3
  • logo p4
  • logo glowne poziom bialy 11
  • logo p6
  • logo p7
  • logo p8
  • logo p9
  • logo zgkim
  • pbw
  • logo p10
 dol herb

Urząd Miejski w Koronowie
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo

 dol email  sekretariat@um.koronowo.pl
 dol telefon

Centrala: 52 382 64 00
Fax: 52 382 64 01 

Zobacz szczegółowe dane

© Gmina Koronowo

 Wykonanie: Studio WWW | Projektowanie stron www.

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies