Otwórz menu mobilne

Biuletyn Informacji Publicznej Link do Języka polskiego Link do Języka angielskiego Link do Języka niemieckiego Link do Języka włoskiego

A- A A+

oferta pracy

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W  URZĘDZIE MIEJSKIM W KORONOWIE

 

Burmistrz Koronowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na inspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.

Stanowisko pracy:

inspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie – pełen etat (stanowisko, wymiar etatu)

Wymagane niezbędne od kandydata:

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, specjalność finanse, bankowość, rachunkowość,
  • co najmniej 3 letni okres pracy,
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Word, EXEL).

Wymagania dodatkowe:

  • staż pracy na stanowisku związanym z finansami, ekonomią bądź rachunkowością.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów ustaw o

  • finansach publicznych,
  • rachunkowości,
  • podatku od towarów i usług,
  • podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • podatku dochodowym od osób prawnych,
  • systemie ubezpieczeń społecznych,
  • ochronie danych osobowych,
  • samorządzie gminnym,
  • pracownikach samorządowych

i obejmuje przede wszystkim prowadzenie spraw związanych z:

  • prowadzeniem dokumentacji finansowo-księgowej wydatków budżetowych, depozytowych, funduszu socjalnego,
  • sprawdzaniem i weryfikacją dowodów księgowych, w tym faktur VAT, wyciągów bankowych, raportów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
  • dekretacją i klasyfikowaniem dowodów księgowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową,
  • bieżącym prowadzeniem rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przyjętą polityką rachunkowości,
  • rzetelnym i terminowym ujmowaniem operacji gospodarczych na podstawie dowodów finansowo-księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości,
  • sporządzaniem sprawozdań finansowych oraz budżetowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
  • bieżącą analizą zapisów księgowych i ich korygowaniem,
  • bieżącym księgowaniem syntetycznym wydatków jednostki budżetowej, księgowaniem syntetycznym wydatków budżetu gminy, księgowaniem analitycznym wydatków, księgowaniem syntetycznym i analitycznym funduszy pozabudżetowych oraz dokonywaniem zaangażowania,
  • zamykaniem ksiąg rachunkowych po sprawdzeniu obrotów i sald i sporządzaniu sprawozdań w terminie 20 dni od dnia sporządzenia sprawozdania,
  • przedkładaniem Skarbnikowi Gminy bieżącej informacji o realizacji wydatków księgowości syntetycznej i analitycznej,
  • uzgadnianiem stanu środków finansowych z jednostkami III stopnia i jednostkami budżetowymi,
  • sporządzaniem sprawozdań finansowych i budżetowych (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) z zakresu wydatków i funduszy celowych oraz z wykonania budżetu,
  • prowadzeniem ewidencji inwestycji, pożyczek i kredytów oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
  • prowadzeniem korespondencji w zakresie realizacji inwestycji gminy oraz wydatków bieżących gminy
  • aktywnym uczestniczeniem w inwentaryzacji, weryfikowaniem sald, sporządzaniem protokołów z weryfikacji w ustawowych terminach,
  • analizą zmian i proponowaniem zmian do polityki rachunkowości,
  • inne zadania zlecone przez Burmistrza, Skarbnika Gminy i Kierownika Wydziału.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wyłącznie na druku załączonym do pobrania przy naborze na stronie BIP UM w Koronowie),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
  • kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
  • inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie  z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 (art. 13,  ust. 2 pkt. 4a.):      

  1. Miejsce wykonywania pracy -  Urząd Miejski w Koronowie.
  2. Konieczność częstej komunikacji telefonicznej.
  3. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
  4. Praca przy komputerze.

 

Informacje dotyczące  zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy  o  pracownikach samorządowych z dnia  21.11.2008 r. (Dz. U. 2019 poz. 1282):

Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2,  powinni złożyć, wraz  z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

                                                                                                                                                                              

Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 1282):

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2021 r., kształtował się na poziomie poniżej  6 %.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty przyjmowane są do  19.07.2021 r. włącznie, (liczy się data wpływu do urzędu):

  • dokumenty można składać osobiście w „Kancelarii - Biurze Podawczym”  Urzędu Miejskiego w Koronowie,  Plac Zwycięstwa 1, (pok. nr 1),  w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na inspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
  • dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, z dopiskiem na kopercie „Nabór na inspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”

 

WAŻNE

APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO WYZNACZANYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Dodatkowych informacji udziela Monika Lewandowska – Kadry nr tel. kontaktowego: (0 52) 38 26 402

 

Uwaga:

Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koronowo (www.bip.koronowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.

 

Treść ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie pobierz

 

Pin It