Otwórz menu mobilne

Biuletyn Informacji Publicznej Link do Języka polskiego Link do Języka angielskiego Link do Języka niemieckiego Link do Języka włoskiego

A- A A+

oferta pracy

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W  URZĘDZIE MIEJSKIM W KORONOWIE

 

Burmistrz Koronowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych  w Urzędzie Miejskim w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.

Stanowisko pracy:

Urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych  – pełen etat (stanowisko, wymiar etatu)

Wymagane niezbędne od kandydata:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • biegła umiejętność obsługi komputera.

Wymagania dodatkowe:

  • udokumentowany, przynajmniej 3 – letni staż, w tym co najmniej 1 rok w zamówieniach publicznych
  • doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji publicznej lub na stanowisku zamówień publicznych,
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

Do obowiązków kandydata  na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  1. Obsługa Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego w zakresie realizacji  ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Doradztwo i pomoc merytoryczna w sprawach zamówień publicznych dla pozostałych Wydziałów Urzędu.
  3. Stosowanie ustawy do zamówień na dostawy, wykonanie usług i robót budowlanych opłacanych w całości lub w części przy wykonaniu zadań własnych gminy:
  • przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację istotnych warunków zamówienia,
  • wybór trybu udzielania zamówienia publicznego,
  • wskazanie właściwego dla danego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składu powoływanej doraźnie Komisji przetargowej (przewodniczącego, sekretarza, członków), działającej na podstawie powołania Zarządzeniem Burmistrza Koronowa i Regulaminu pracy komisji,
  • opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
  • dokumentację związaną z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • specyfikację istotnych warunków zamówieniach,
  • warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  • zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępowania uzależniony jest od:
  • zaproszenia do składania wniosków lub ofert,
  • zaproszenie do udziału w negocjacjach
  • zapytanie o cenę,
  • ogłaszanie przetargów,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:
    • przyjmowanie ofert,
    • przechowywanie ofert,
    • weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
    • przedłużanie terminu składania ofert,
    • sprawdzenie, czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
    • obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
    • zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu,
    • przygotowanie projektów umów w sprawie udzielania zamówienia publicznego,
    • uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego,
  • współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania odwoławczego,
  • uzupełnienie treści wzoru umowy o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji,
  • zwrot wadiów,
  • archiwizacja dokumentacji przetargowej,
  • składanie rocznych sprawozdań Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów ustaw:

  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • prawo zamówień publicznych,
  • o samorządzie gminnym,
  • o pracownikach samorządowych.

 Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wyłącznie na druku załączonym do pobrania przy naborze na stronie BIP UM w Koronowie),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
  • kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
  • inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie  z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 (art. 13,  ust. 2 pkt. 4a.):

  1. Miejsce wykonywania pracy -  Urząd Miejski w Koronowie.
  2. Konieczność częstej komunikacji telefonicznej.
  3. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
  4. Praca przy komputerze.

Informacje dotyczące  zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy  o  pracownikach samorządowych z dnia  21.11.2008 r. (Dz. U. 2019 poz. 1282):

Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2,  powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 1282):

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2021 r., kształtował się na poziomie poniżej  6 %.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty przyjmowane są do  16.07.2021 r. włącznie, (liczy się data wpływu do urzędu):

  • dokumenty można składać osobiście w „Kancelarii - Biurze Podawczym”  Urzędu Miejskiego w Koronowie,  Plac Zwycięstwa 1, (pok. nr 1),  w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
  • dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, z dopiskiem na kopercie „Nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”

 

WAŻNE

APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO WYZNACZANYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Dodatkowych informacji udziela Monika Lewandowska – Kadry nr tel. kontaktowego: (0 52) 38 26 402

 

Uwaga:

Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koronowo (www.bip.koronowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koronowie.

 

Patryk Mikołajewski

 /-/ Burmistrz Koronowa

 

Treść ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie pobierz

 

Pin It