Otwórz menu mobilne

Biuletyn Informacji Publicznej Link do Języka polskiego Link do Języka angielskiego Link do Języka niemieckiego Link do Języka włoskiego

A- A A+

Szanowni Państwo!

W związku ze złożonym przez Gminę Koronowo wnioskiem o grant w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, organizator nałożył na gminę obowiązek uzupełnienia dokumentacji. Gmina dokonuje pełnej weryfikacji złożonych przez Państwa oświadczeń. Zgodnie z informacją organizatora za prawidłowo potwierdzone oświadczenia uznaje się te, które są udokumentowane zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.

 

W związku z powyższym opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie, które złożyły wniosek, muszą dostarczyć wskazane dokumenty:

  1. dokument potwierdzający pokrewieństwo z członkiem rodziny, który pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR (dokument powinien wskazywać, że uczeń jest krewnym w linii prostej pracownika PPGR; dokumentem może być np. akt urodzenia, akt małżeństwa - w zależności od stopnia pokrewieństwa dokumentów może być kilka);
  2. dokument poświadczający, że członek rodziny pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR (dotyczy osób, które takiego dokumentu jeszcze nie dostarczyły).

 

Informujemy, że w sprawie dokumentów potwierdzających pokrewieństwo można się kontaktować z Urzędem Stanu Cywilnego w Koronowie, tel. 52 382 64 62.

Przy składaniu wniosków o dokumenty prosimy powoływać się na konkurs „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.

Wymaganie dokumentów poświadczających zatrudnienie w PPGR jest spowodowane faktem, że niestety Krajowe Ośrodki Wsparcia Rolnictwa nie posiadają informacji o wszystkich pracownikach. Z przesyłanych przez KOWR wyjaśnień wynika, że może to być spowodowane nie przekazaniem do archiwum zakładowego akt osobowych, bądź przekazaniem ich do innej jednostki organizacyjnej, w której kontynuowano zatrudnienie lub dokumentacja osobowa po prostu się nie zachowała. KOWR odsyłają zatem do poszukiwania innych dowodów potwierdzających fakt zatrudnienia. Takimi dowodami mogą być: świadectwa pracy, umowy, dowody osobiste, legitymacje ubezpieczeniowe, akty notarialne, jeśli nastąpiło przejęcie gruntu/mieszkania, zaświadczenie z ZUS.

UWAGA! W przypadku przodków pracujących w Kombinacie Państwowych Gospodarstw Rolnych w Wojnowie, czyli w gospodarstwach rolnych znajdujących się w miejscowościach takich jak: Krąpiewo, Wojnowo, Ślesin, Potulice, Trzeciewnica, Słupowo, Strzelewo, Gumnowice, Teresin, należy zgłosić się po dokumenty do Fundacji Potulickiej, która przejęła grunty zlikwidowanego PPGR.

Dane kontaktowe do Fundacji Potulickiej:

Fundacja Potulicka

Wojnowo 5, 86-014 Sicienko

tel. 52 381 55 96, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do Wydziału Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1 pok. 18 do dnia 14.12.2021 r. 

Szczegółowe informacje, tel. 52 3826 472, 52 3826 404.

Prosimy o zwrócenie uwagi, że niedostarczenie dokumentów uniemożliwi pozytywną weryfikację wniosku i może skutkować utratą możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.

Pin It