Otwórz menu mobilne

Biuletyn Informacji Publicznej Link do Języka polskiego Link do Języka angielskiego Link do Języka niemieckiego Link do Języka włoskiego

A- A A+

Zusss

Od 22 listopada 2021 r. w każdy poniedziałek sale obsługi klientów w ZUS będą czynne o godzinę krócej. Skrócony czas urzędowania będzie obowiązywał do 31 marca 2022 r. Zmiana jest podyktowana sytuacją epidemiologiczną w kraju i narastającą liczbą zakażeń koronawirusem.

Od 22 listopada 2021 r. do 31 marca 2022 r. obsługa klientów w ZUS w poniedziałki odbywać się będzie do godz. 17.00. W pozostałe dni robocze, czyli od wtorku do piątku, obsługa odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach, czyli od 8 do 15.00. Wyjątek stanowią Punkty Informacyjne ZUS w Chełmnie i Wąbrzeźnie, które od poniedziałku do piątku czynne są do godziny 14.00, a Punkt Informacyjny ZUS w Koronowie do godziny 15.00– informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.

Sprawy w ZUS-ie możemy załatwić także bez wcześniejszego umawiania się. Nasi pracownicy przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa cały czas obsługują klientów. Udzielają informacji, porad, pomagają wypełnić dokumenty, złożyć wniosek czy założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Jeśli nie chcemy czekać w kolejce, możemy wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować przez internet na Platformie Usług Elektronicznych ZUS lub telefonicznie – dodaje rzeczniczka.

Aby umówić wizytę przez telefon w jednej z placówek Oddziału ZUS w Bydgoszczy, należy zadzwonić pod numer 52 34 18 126 (dotyczy to palcówek ZUS w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Nakle, Świeciu, Tucholi, Żninie oraz Sępólnie Krajeńskim). Rezerwacja wizyt w placówkach Oddziału ZUS w Toruniu odbywa się pod numerem 54 230 73 76 (dotyczy placówek ZUS w Toruniu, Włocławku, Grudziądzu, Lipnie, Aleksandrowie Kujawskim, Brodnicy, Rypinie oraz Golubiu-Dobrzyniu).

Cały czas są również dostępne w placówkach ZUS skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać papierowe wnioski, dokumenty lub pisma. ZUS zachęca również klientów do korzystania z e-wizyt, w trakcie których mogą załatwić swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie bez konieczności wychodzenia z domu.
Krystyna Michałek
regionalny rzecznik prasowy ZUS
w województwie kujawsko-pomorskim

Pin It